Saturday, February 9, 2013

Դատարկություն...♥


Դատրկություն... լցված ամեն ինչով' մի մեեեեծ դատարկություն լցված դաժանությամբ ու ափսոսանքով... կարող էր ամեն ինչ ավելի լավ լինել... հիմա էլ կարող էր արև շողալ ու ... չգիտեմ նույնիսկ ինչ սակայն գրում եմ , որ ազատվեմ այդ ինձ տանջող դատարկությունից, որ պայծառանամ ու փոխեմ երգացանկս, որ այն դարձնեմ ուրախ, որ հաճույք ստանամ կյանքից, բայց երջանիկ լինել չեմ ուզում , որովեհտև չկա երջանկություն... այն հոինված է ինչպես դու... այո...♥... դու էլ ես հորինված... դու էլ չկաս... կբացատրես ինչու չկաս? վերացար? ինչ եղավ քո հետ ... ու էլ ես լցվել դատարկությամբ ?... թե քեզ կողոպտեցին մուրացիկները?.... երևի քո հոգին կողոպտեցին մուրացիկները ու նրա փոխարեն լցրեցին դատարկություն, որ ապրես անիմաստ...ապրի'ր անիմաստ... իմ անիմաստ դատարկություն...♥

No comments:

Post a Comment