Thursday, June 14, 2012

Ամոթ

Էսօր պարապությունից քրքրում էի հայկական կայքերը ու տեսա որ իմ կողմից շատ սիրված փոփ հանրագիտարան ծրագիրը նոր թողարկում ունի առանց վարանելու դրեցի ու նայեցի հիմա ապշած եմ ՀԱՅԵՐ ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ ադրբեյանը մեր մշակույթն ա աղավաղում ու ներկայացնում որպես իրը իսկ դուք  գողանում էք արդեն  գողացված երգը .... Նանա ինչ ա նշանակում որ սաղ քաղաքը էտ էր լսում թարգմանե երգում եմ տենց բան չկա 1 միլիոնից 10000ը նույնիսկ չի լսել էտ ադրբեջանական զռռոցը ու դու համարձակվում ես ասես որ տենց բան կա... չի կարելի հասկացեք էտ անտակտնեը ոնց կարում էն իրար պաշտպանում են դուք էլ փոխանակ հակառակ իրանց ստեղծագործեք գողանում էք ու երգում էք պլագիատ....սենց բան ես ձեզնից չեի սպասում շուտվանից գիտենք ու նորություն չի որ իրանք երգում են հայկական երգերի պլագիատները ու եթե ինձ մեկը ասեր գիտես ադրբեջանը մեր երգերն ա գողանում ես առանձնապես ոչ մի ռեակցիա չէի էլ տա որովհետև դա աև դեն սովորական է ՍՈՎՈՐԵՔ ՁԵԶ ՊԱՇՏՊԱՆԵԼ ԵԹԵ ԿՐԿՆՕՐԻՆԱԿՈՒՄ ԵՆ ԱՂՄՈՒԿ ԲԱՁՐԱՑՐԵՔ ՈՒ ՁԵՐ ՀԵՂԻՆԱԿԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔԸ ՊԱՇՏՊԱՆԵՔ